tiistai 28. toukokuuta 2013

blogblog.... :D

heips..
joo siis oon niina ja ajattelin tänne alkaa kirjottaan että saa jotenkin joskus ajatuksia purettuu.. kaikki ei välttämättä aina ymmärrä mun kirjotuksia,mutta ei voi mitään .. :D

elikkäs.. nimi on niina ja oon tällänen parikymppinen "paha"äitipuoli. viime kesänä tuli mentyä naimisiin ja miehellä ennestään kolme lasta. :) itellä ei yhtään. päivät menee touhutes kotihommia jne...
 niin onha mulla tuo karvanen lapsi pena,  jota en vaihtas ikinä :) <3

 en nyt oikeen tiiä mitä kirjottas näin ekalla kertaa.. tai kirjotettavaa ois niin paljon että ei tiiä mihi järjestyksee sanat laittas.. jos koittas huomenna paremmalla onnella ..
                                                   siinä siis minä :D
                                                     ja tässä mun rakkain karvaturrini <3
                                                       rakastan!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti